اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری نهم
نوشته شده توسط : شبنم

اگه از این دنیا رفتم
        
نگو رفیق نیمه راه بود بگو خسته بود

اگه رفتم
 
نگو دلمو شکستٰ ٰبگو دل شکسته بود

نگو عاشق نبود بگو دیونه عشقش بود

اگه رفتم

نگو نامرد بود بگو تو زندگیش فقط نامردی دید

www.tanabedar.loxblog.com

بعد از مدتها دیدمش...

دستامو گرفت وگفت چقدر دستات تغییر کردن..

خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم...

تو دلم گریه کردم و دم گوشش گفتم:

بی معرفت...

دستای من تغییر نکرده...دستات به دستای او عادت کرده

www.tanabedar.loxblog.com

تنهایی من قشنگتر از بودن با کسیست

که هر بار دلش به هوای دیگری میپرد

www.tanabedar.loxblog.com

گریه ام میگیرد...

وقتی میبینم کسی که دنیای من بود
 
منت دیگری را میکشد...

www.tanabedar.loxblog.com

بدرقه اش کن...

شاید با دیگری خوشتر باشد...

مگر خوشحالیش ارزویت نبود؟؟؟

www.tanabedar.loxblog.com

روزگاری دیوانه ام بود..

ولی حالا برایش شدم

"تماس بی پاسخ"

www.tanabedar.loxblog.com

حرف میزنی اما تلخ

محبت میکنی اما سرد

چه اجباریست دوست داشتن من؟؟؟

www.tanabedar.loxblog.com

مشترک مورد نظز این روزهایت کیست؟؟

که دیگر

در دسترس بودن و نبودن من برایت مهم نیست...

www.tanabedar.loxblog.com

ماههاست فراموشش کرده ام

حتی خاطراتش..

ولی نمیدانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش ذوق میکنند

www.tanabedar.loxblog.com





:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: